dimecres, 4 d’abril de 2018

Les colònies del Delta de l'Ebre!!

5è i 6è de Primària estrenem colònies!
Enguany hem anat, per primera vegada, al Delta de l'Ebre.

La Irina us en fa cinc cèntims...

"El 13 de març els nens i nenes de 5è i 6è de Primària de l’Escola Solc vam marxar de colònies al Delta de l’Ebre, a un poble anomenat Poblenou del Delta.
No vam anar directes a l’alberg, sinó que vam parar a dinar a un parc de Deltebre. Tot seguit  vam marxar cap al port a embarcar a l’Aquàrium, un vaixell que ens va fer una ruta pel riu fins a la seva desembocadura.

L’endemà, tot acabat d’esmorzar, vam prendre camí fins a l’Encanyissada on vam fer una activitat de perxa. Pel camí vam parar a un mirador per observar els ocells. Acabada l’activitat, vam tornar a l’alberg a dinar. A la tarda vam tenir l’opció de marxar a un camp de futbol o quedar-nos a la casa fent temps lliure.

El dia 15 ens van venir a buscar un grup de monitors de Món Natura per portar-nos a fer una ruta de 12 quilòmetres en bicicleta fins al Rieret Vell. Allà vam fer una activitat on havíem de separar l’arròs en tres grups: l’integral, el trencat, que era per les gallines, i el blanc i sencer. També vam observar ocells i ens van ensenyar com s’anellen i per a què serveix fer-ho. Tot seguit vam tornar a l’alberg i vam dinar. A la nit, com que era l’última, vam celebrar la nit de comiat, el ball, on ens van servir un aperitiu i va sonar música per ballar.
El darrer dia vam anar tots al camp de futbol i allà ens va venir a buscar l’autocar..."

VALORACIÓ ESTADÍSTICA

Hem fet una valoració acurada de molts aspectes de l'estada al Delta. Aquí us les mostrem mitjançant les gràfiques que han fet els alumnes de 6è amb les respostes de tots i totes.